Back to basics

Tidigare har jag hyllat chokladbollen. Nu går jag vidare till min absoluta
barndomsfavorit PITEBULLEN (som den kallas här men kärt barn har många namn).
Pitebullen är en last och jag bakar den sällan eftersom jag vet att jag inte kan sluta äta.

En perfekt blandning av luftig sockerkaka med ett knäckigt täcke.
Jag kan sätta i mig hur många som helst... tror jag. Jag har aldrig testat
att äta så många så att jag blir nöjd... Min hunger efter pitebullen är som ett
svart hål, ett brådjup och en omättlig längtan! Just nu står den och svalnar!!!!




mormor

ack och ve att jag inte är där.men tur för dej den skulle inte räcka långt om jag vore där, kram och krama mamma från mej.



URL:


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Oh my det lät gott.

Njut av den du och njut av att du kan njuta.

Trevlig helg!



URL: http://ninaruthstrom.se


moster

Pitebullsfest? Jag bakade faktiskt Pitebullar för inte allt för länge sedan. Jag har numera en "avfallsplats" dit jag kan frakta alla bakverk jag inte längre vill ha hemma (för att jag riskerar att äta ihjäl mig) nämligen stallet och Alexandras ridkompisar. De kan på 4 pers klämma en kladdkaka som ingenting t.ex.



Det jag tänkte komma till var att vi som gillar Pitebullar borde ha en Pitebullsfest!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?