Skräckfilms-vibbar

Jag går runt med en bebis på armen och vaggar, sjunger och vyssar.
Jag bönfaller den lilla varelsen att sova men han tittar bara på mig med
en blick som säger ett ord: ICKE!

När jag lägger ned honom och ger honom nappen så sprättar han den föraktfullt ut på golvet och upphäver ett tjut! Inget ledset och övergivet litet tjut utan ett rosenrasande vrål designat för att väcka både bror och fader. Men det har önskad effekt och han blir snabbt upplockad av modern som fortsätter vagga, sjunga och vyssa.

...och döm själva. Visst ser han lite galen ut? Eller är det bara jag som får skräckfilms-vibbar så här kring två-rycket på natten? Har jag närt en liten vrålbabian vid min barm??


Är Otto galen eller är det blixten och mammas sömnbrist som spelar spratt?


moster

Hihihi! Ja, nog ser han lite galen ut. Hollywood nästa?



URL:


Sofie

Hmm... tur att vi vet hur söt han är egentligen.... :-)



URL: http://sofiesilwer.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?