Shopping till bebbarna



Hittade dessa shorts och leggings för ynka 29kr st på Åhlens. Vi eftersträvar en varierad garderob till pojkarna med betoning på färgglatt och mjukt. De har allt från blått till rosa och orange. Jag begränsar dem inte till bara blått och mörka färger utan vill istället öppna upp alla färgmöjligheter.
Samtidigt som det slår mot de gamla könsrollerna så uppmuntrar det kreativitet.


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Härliga barnkläder.



Har på känn att ni kommer bli sånna där fina pojkföräldrar. Och då tänker jag att det var himla bra att just ni fick pojkar. För det är viktigt att pojkar har fina och kloka föräldrar. Flickor också förstås. Men inte minst pojkar som ska växa upp till moderna män.



URL: http://ninaruthstrom.se


Maria Larsson

jag gillar verkligen klädernas färger, glatt och tydliga strukturer. Jag har "hört" att man utvecklar barnens intelligens med klara skarpa mönster och färger, typ röda djur med svarta och vita mönster, jag har inga bevis på att detta är sant med kanske.. 2 gossar som provat nyckelpigor i vitt/svart/rött med goda skolresultat är de bevis som finns. Snart kommer en perfekt marmelad!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?