Den högsta önskan!

Min högsta önskan är inte längre ett Smeg-kylskåp.
Ej heller önskar jag en rosa KitchenAid eller en Odd Molly-klänning.
Jag önskar mig en bröstpump med handsfree!!! Surfar runt och dregglar
över dessa genialiska maskiner som skulle kunna ge mig friheten tillbaka!

Jag pumpar minst var tredje timme. Lägg till det att barnen matas och blöjjor byts var tredje timme. Det blir liksom inte mycket tid över. Vilken önskedröm det vore att få händerna fria under ett av momenten!! Att kunna blogga, diska eller trösta barn SAMTIDIGT som jag producerar mjölk till barnen.
I takt med att deras aptit ökar måste jag pumpa längre och längre stunder för att kunna hålla dem med mjölk och jag fasar för höstens maraton-pumpningar. Men nu har jag hittat lösningen. Jag MÅSTE ta mig råd. Åtminstone med en begagnad variant. De kan man få för under två tusen kronor.

Jag trodde väl ALDRIG att en bröstpump skulle ligga högst upp på önskelistan...
Motherhood changes you!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?