Semlor

Igår bakade jag för första gången på över en månad
och givetvis föll premiärvalet på SEMLOR!! Maken fick
ta med sig och bjuda på jobbet. Jag gjorde dem lite små
och tycker att man hellre äter två mindre än en stor.



Sedan gjorde maken en supergod pasta med oxfile (rest från lördagen) och grädde. Jag fick i mig en aning och fick behålla!! Muuuuuums!





Nina Ruthström - med röda läppar idag

Va härligt med ett inlägg att du fårr göra ngt annat än att kräkas och må skit.

Pastan ser underbar ut. Kan man få respetet?



URL: http://ninaruthstrom.se


mormor

Härligt om du mår bättre,ett underbart bönesvar,där vi bär dej.Gookramar.



URL:


Julia

Nina: Tyvärr är receptet ett sånt där "Ta oxfilen du stekte igår och strimla samt red en sås på skyn" recept :) Helt improviserat alltså. Men asgott! Man kan ju liksom inte gå fel med oxfile och grädde...



Mormor: Jag vågar inte ropa hej än men visst är det härligt att det åtminstone har vänt!! Tack för all omsorg!



URL: http://aliaslillamy.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?