Mina små underverk!

Jag är tillbaka från sjukhuset i skrivande stund
och ohjälpligt efter i bloggfestandet. Inte mycket att göra.
Gårdagen och natten har spenderats med dropp i armen men
idag fick jag en liten belöning. Vi fick se de små krabaterna på
ett ultraljud!!

De små gynnarna sparkades, jabbade och sussade om vartannat.
Ultraljudet gav mig hopp om liv. Nu känns livet lite enklare att uthärda.
Det blev oxå bekräftat att det är enäggstvillingar vilket medför fler risker
men det är oxå lite häftigt. Två av samma sort!? Vilken vet vi inte än
förutom att det är den mänskliga sorten och det är ju viktigast!

Lite lätt drogad, trött och välstucken konstaterar jag att det är skönt
att vara hemma och att jag ska vara extra duktig med medeciner och vätska
framöver så kanske jag slipper åka in fler gånger. Nästa gång jag ligger
på förlossningen ska det inte vara för att få dropp utan för att bebbarna
är på väg!! Mina små underverk. Plötsligt känns det som att det är värt all
smärta... Jag ska påminna mig om det i svårare stunder!!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag sitter bara här å ryser.

Tänk att ni ska få BARN. TVÅ barn. TVILLINGAR. ENäggstvillingar tom.

Det är så fantastiskt.



URL: http://ninaaruthstrom.se


sofia

Åh, vad underbart att höra! Jag blir så imponerad av din styrka och att du är så positiv. Hoppas du slipper åka in till sjukan mer. Jag säger som du -Nästa gång åker du in för att föda två bebisar, för att bli mamma!! :)



URL:


Jenny Andersson,

Så spännande det blir med tvillingar,eller med barn över huvudtaget.

Håller tummarna bara att du får börja må lite bättre och slippa sjukan.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?