Fördelarna med denna graviditet

* När man kräks så mycket som jag
så är det ingen som vågar andas
om ev. övervikt INNAN jag blev
gravid. Nu handlar det mer om att
stoppa en lavinartad viktnedgång.

* Jag kommer iaf att ha två barn som
belöning denna sommar vilket leder
till att man kan slappna av och man
behöver inte genast börja tänka "syskon".

* Ingen tittar snett när man går förbi
kön på akuten med magen i vädret, kräkpåsen
i högsta hugg och likblek nuna.

* Man får bekanta sig med barnmorskorna
på förlossningen eftersom det är på
den avdelningen jag får mitt dropp.
Jag kommer va tjenis med dem allihop
innan sommaren :)

* Min, hitintills, tydligaste gravid-craving
är mjölk. Eftersom fast föda inte är min grej
just nu så passar det mig riktigt bra. Dricker
mellan en och två liter om dagen. (De dagar
jag får behålla något...)


Emma

Hehe, riktigt positiva tankar här tycker jag :P



URL: http://villemo.com/blog





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?