Omtanke

Ibland blir ordet omtanke så tydligt för mig. Men aldrig så tydligt som när en
främling bryr sig. En vän till en vän har följt mitt öde och brytt sig trotts att vi aldrig
mötts. När jag äntligen blev gravid skickade hon denna ursnygga och bekväma boob-klänning till mig.

En boob-klänning skulle jag aldrig kunna unna mig själv. Jag blev så hjärtans glad!
Dessutom är tanken på att ärva helig för mig. Omtanke från en okänd gör mig glad och
hoppfull! Du omtänksamma kvinna är hjärtligt välkommen hem till mig på fika!!



Malin

Du vackra gravida kvinna! Du ser ju helt fantastisk ut!



URL:


Anna

Åh vad fint skrivet! Och vad vacker du är! Kul att se din blogg, nu kan jag följa den också och inte bara via A. All lycka och styrka till dig. Det är en omtumlande resa.



/den hemliga boobmussen ;) (hehe det lät nästan snuskigt)



URL:


Julia

Anna: Du verkar vara en synnerligen omtänksam människa. Jag skattar mig lycklig för att jag har en person som du som hejjar på mitt lag. Du kan räkna med mig som ivrig påhejare av dig och dina öden.

Tack för att du bryr dig!



URL: http://aliaslillamy.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?