Lättdryck Apelsin/Persika

Scones-kalaset blev en succé. Det pratades djup och ytligt, allvarsamt och lättsinnigt.
Just nu sitter jag i soffan och jäser och tar paus då och då för att pinna ut i köket och äta
lövtunna skivor av en superstark salami.

Jag har faktiskt vissa "cravings" men de är fokuserade på flytande drycker. Jag dricker massor med mjölk, juice, vatten och favoriten just nu BOB lättdryck Apelsin/Persika. Jag dricker med frenesi som får mig att spilla som om jag hade hål i läppen. Jag njuter av att dricka och längtar ständigt efter olika goda juicer. Läsk är inte bland favoriterna om den inte serveras i en sån´där pappmugg med sugrör. En sådan kan jag dra i mig på nolltid!!


Helena

Har du smakat godmorgon juicen med extra järn och folsyra? Godmorgon care heter den och är enligt mig riktigt god.



URL:


Missing person

Jag blir glad av att läsa om sconeskalaset, tack Julia för att du gjorde det



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?