Är ungarna trasiga??

Två saker har drabbat mina barn! Ett:
De har fått det syndrom som i folkmun kallas "Teleskoparmar".
Alla har sagt att de kommer att drabbas och nu är det faktum!
Det verkar mest drabba bebisar (även om jag tycker att maken verkar
ha en släng av det när jag har en bytta Ben&Jerrys eller min lillebror
när jag mumsar pommes frittes) och det visar sig genom osannolika
utfall mot matskålar, glasögon och mobiltelefoner. För att inte tala om
brorsans leksaker...

Två: De låter som mistlurar! Inga gulliga små tjut, inga jolranden på
valspråk utan de larmar som två mistlurar. Jag kommer på mig själv
med att stjälpa i mig kaffe medan Otto leker mistlur fastän han inte är
särskillt missnöjd... Han gillar bara att låta så tror jag...
Kan de vara trasiga??


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hahaha jag älskar dig.



URL: http://ninaruthstrom.se


mormorsmor

Snälla Julia jag trodde att du visste att bebbar med ca två decimeter armar når hur långt som helst om de vill .Saker som verkar kul nås med lätthet inom en meters avstånd t ex om man vill slå ut mammas kaffe och bränna sej, eller välta en skål med rinnande innehåll,eller dra i bordsduken så att allt skramlar i golvet,med jätteroligt slammer.Listan är otroligt lång på all fantasi de har för att uppnå roliga effekter.

Den roligaste effekten är nog mammas NÄMEN VAD GÖR DU.

mmmsKramar.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?