Tack för dagen ni gav oss

Gissa om jag blev överraskad igår då?!?
Jag låg i soffan som en skadad valross och tyckte synd om
mig själv. Enda ljusglimten var att lillebror Bobbo och hans
Sofie skulle komma med lunch till oss. Och visst dök de upp...
...tillsammans med massor av vänner, mat och presenter.

Plötsligt stod valrossen och valrossens make mitt i sin egen Babyshower!!
Överösta med serpentiner, kramar, god mat och goda bakverk. Det var ljuvligt
men även det viktigaste: DET VAR ROLIGT!
Det var länge sedan. STORT TACK!! Jag kände mig älskad och omhändertagen och
är er evigt tacksam för att jag/vi fick en sådan dag av er!!


Nina

Nämen! Fick ni en babyshower!? Va superkul. Jag hoppas du orkar berätta mer nån dag, jag vill veta allt. Håller nämligen på å planerar en själv för en kompis.



URL: http://Ninaruthstrom.se


Alx

Du såg glad ut. Helt underbart. Jag har saknat det leendet!



URL:


sofie

Vad roligt att ni uppskattade det! Precis som alex skriver så var det härligt att se dig le. Egentligen borde man ha två babyshowers när man väntar tvillingar... ni förtjänar ännu en dag fylld av skratt, mat och presenter!



URL:


Matilda

Jag håller med Sofie, ni förtjänar verkligen en till dag! Vad roligt att ni uppskattade överraskningen och det var verkligen härligt att se dig le så där. KRAM



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?