Nära ögat

Hej! Detta är en gästblogg som jag Samuel, Julias make, skriver. Som alla läsare av den här bloggen vet är vi spänt förväntansfulla över att få träffa våra två tvillingar som växer i Julias mage. Nu höll det på att bli ett förtida möte. I måndags eftermiddag började Julia plötsligt blöda kraftigt så vi fick åka akut till förlossningen i Skellefteå. Där konstaterade man att bebisarna mådde bra och att blödningen troligtvis kom från en skadad del av moderkakan. Efter medicinering upphörde blödningen men istället hade Julia börjat känna av en del värkar. Detta ledde till en ny färd till Umeå där man bättre kan ta emot bebisar på 28 veckor. Så nu är vi i Umeå och Julia har fått ett dropp under de senaste 48 timmarna som ska stoppa värkarbetet och det verkar fungera. Den närmaste tiden är dock väldigt oviss och Julia har, till sin stora försmädelse, blivit beordrad sängläge för en icke tidsbestämd period framöver. Något som hon inte alls uppskattar, hon hade mycket hellre påtat på i sakta mak hemma på gården. Nu har hon via ombud förmedlat lite av de senaste dygnens dramatik och hoppas att ni fortsatt läser hennes blogg. PS. Ursäkta den povra formatteringen av detta inlägg men det är gjort från min mobil som inte erbjuder samma översikt som en dator. DS Med bästa hälsningar / Samuel & Julia


Matilda

Vi tänker på er och hoppas att allt är bra (trots omständigheterna). Sköt om er! Massa kramar /Hjalle & Matilda



URL: http://matildarodin.blogg.se/


Bella

Hej på er hälsa gumman och hoppas verkligen att dom får stanna en lite stund till i magen. Men om inte så är ni på rätt plats. Jag har själv legat i umeå för att Rebecca ville oxå komma förtidigt. Kramis på er och lycka till



URL: http://brummelisa.bloggplatsen.se


joh

skänker en tanke om välgång ! :) Sköt om er :)



URL:


Regina

Jag känner ingen av er men har följt bloggen ett tag för att jag tycker att den är så mysig. Jag tänkte bara säga att jag hoppas att allt går bra för er och tvillingarna och att ni har det bra trots omständigheterna. Sköt om er!



URL: http://reggs.blogg.se/


Jenny Andersson,

Jag önskar er lycka till när än tvillingarna behagar titta ut,men håller tummarna för er att dom stannar inomhus ett tag till. Sköt om er.



URL:


Nina

Nej, ingen uppdatering än...

Tänker på er och hoppas du och bebisarna mår bra.

Kram



URL: http://Ninaruthstrom.se


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hur har ni det egentligen nu?

Hoppas bra.

Kram



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?