Förutsägbara missöden

Jädra fint vårväder var det idag. Efter att ha både grinat
och blivit tröstad av maken på morgonen ville jag passa
på att komma ut, se lite folk och köpa en lyxshake med chokladsmak.

Vi åkte på Ica Maxi, Rusta och apoteket. Hur konstigt det känns att
se på en sådan runda som en "Utflykt". När och hur blev livet så?!
Efter att ha klarat handlingen, med minsta möjliga marginal till en spya,
pustade jag ut under bilfärden till Max och den hägrande Lyxshaken.
Och SOM jag mumsade på vägen hem!!
Tråkigt nog krävdes det akrobatiska konster för att ta sig ut ur bilen och
in i huset eftersom det bildats stora sjöar på gårdsplanen. Mitt i en av dessa
akrobatiska övningar TAPPADE jag min Lyxshake i en vattenpöl!!!

Med tanke på att jag är smidig som ett större kassaskåp var det väl inte
helt oförutsägbart att jag skulle råka ut för ett litet missöde men jag sörjer
ändå den decilitern av halvsmält chokladsörja som jag förlorade mitt
i ett litet skutt.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?