Tredje verktyget gillt!

Gäääääsp! Började morgonen med att nästan slå ihjäl mig.
Mitt bland hantverkarnas verktyg satte sig Rolf och kackade, jag ruuusade emot honom för att schasa
ut honom och snublade på ovan nämnda verktyg. Man skulle ha haft det på film... Jag stod på benen med kraftiga balansproblem när jag snubblade på nästa verktyg... Höll mig uppe även den gången men föll som en fura när jag snubblade på ett tredje verktyg.

Varför är jag ens förvånad? Med tanke på vilka olyckor jag lyckats åstadkomma i mitt eget hem så borde jag inte leva idag.
Vad är det med mig och "snubbel-FÖRBANNADE-klantighets-DJÄVLA-olyckor"??
Guuuud va´less jag blir!!

Nåja, Rolf blev så rädd av min lilla olycka att han kvikt smet ut på gården och fortsatte bajsandet.
Silverkant.nu





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?