När jag tänker efter...

...ångrar jag verkligen inte att jag låtit arg de sista inläggen!!
(Känns skönt att goda bloggvänner som Nina inte låter sig skrämmas bort, tack för gullig kommentar!)
Neej, istället kommer jag på fler saker som gör mig till en vrålande babian:

*Jag brände mig just på tummen!!
Tydligen ska man inte försöka ta ut plåten ur ugnen utan pannlapp...

*Jag rev sönder min favorit-klänning på en låda på jobbet igår!!
Å ingen ersättning får jag eftersom arbetsgivaren tillhandahåller arbetskläder.
Vår huvudnäring är ju skyddskläder så väljer man att ha sin favoritklänning kan
man inte gorma på någon annan än sig själv!! Att klänningen kostade 139kr hör
inte till saken, jag kände mig jättefin i den!!

* Jag ramlade med cykeln i en lerpöl igår!!
Dagdrömde om en stor lottovinst (som är osannolik eftersom jag inte spelar på
lotto) och cyklade förbi min avfart. Sladdade runt när jag upptäckte misstaget
och ramlade...

*Min andra favorit-klänning gick sönder förra veckan!
Helt, djävla, av sig själv! Första gången jag använde den. Denna kostade rekordhöga
399kr och är min dyraste klänning!! Djävla skitkvallité! Den ska jag dock skicka tillbaka.

Dumma dumma dumma!!


Nina

Eller "DUNNE MAMMA" som Villes äger. Allt är "DUNNE MAMMA"´s fel också, även om jag inte var i närheten när han ramlade t.ex.



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?