ApRövar!!

Jag bakar just nu de, officiellt, FULASTE bagels som världen har skådat!!
...kanske universum oxå!
Som ni märkte på det förra inlägget är humöret inte det bästa så jag tänkte gorma av mig ordentligt!

Åter till de groteska skapelser jag frammanat med mitt usla humör. Det sipprar ondska ur dem!!
De är så fula att jag funderar på att slänga dem, som straff för deras fulhet.
De liknar mer aprövar än bakverk. De blir säkert inte goda heller.
Fy farao vad vanskapta de är... mina aprövar med sesamfrön på!!
Jag känner liksom hur raseriet byggs upp och hotar pysa ut genom öronen om det inte vore för att jag lättar på trycket genom att knappa fula, arga ord på min dator!!

Död åt bagels-helvetena!!

Säkert har jag stavat som en röv tidigare i inlägget oxå!!
Fy faan vad arg jag är!! De kunde inte bli sådär hemtrevligt fula, ni vet sådär så man fattar att de är hembakta och charmas av det... Nähädå!! De måste ge sig till att bli så fula att skaparen själv (dvs jag) vänder mitt ansikte från dem i skam. Vem vill äta en apröv med russin i? En rostad apröv med marmelad någon??

Å Nää, jag överdriver inte för att verka sunt blygsam, jag underdriver!!!
Gaaaaaaah!!!!!
Titta på bilden nedan å skratta så har något annat än fula aprövar kommit ur kvällens aktivitet!!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?