Mot äventyret

Jag ligger på hotellrummet. Vi masade oss iväg till Ikea i morse.
Jag älskar att strosa genom Ikea och lyfta på fiffiga eller vackra
saker, räkna efter i huvudet och provsitta soffor. Idag var det en
smärre pers. Min mage är en krigszon. Tog den sista sprutan igår
och imorgon börjar äventyret. Jag försöker kalla det jag utsätter
mig för, för ett äventyr. Det har liksom en spännande och glad klang.
De ord som rusar genom min hjärna när jag skriver "äventyr"
vill ni inte höra eller läsa.

Jag kommer att vara aningen sporadisk ett par dagar till. Imorgon
kommer jag vara drogad och slö. Sedan ska jag vara tillbaka och
förvåna er med min positiva inställning...! Jag längtar hem!

Over and out!


Matilda

Massa positiva och glada tankar ska jag skänka er. KRAM, vi ses när ni kommer hem!



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?