Efter flummig text kommer...

...Veckans Fredags-text. Har ju tagit mig vanan att skriva positiva texter på Fredagar. Denna Fredag började med minusgrader och ett skrovligt istäcke över cykelbanorna. Med Rolf, inlindad i en filt, i cykelkorgen och mössa på huvudet, begav vi oss till jobbet. Idag är en glad dag. Inte senare än 13.00 ska jag avsluta jobbet och bege mig in till stan. Där ska jag möta upp min gulliga moster för en bra start på en riktig "tjej-helg". Vi ska sätta oss på någon restaurang och dricka ett glas vin medan vi pratar om livet och allt vad det innebär. Hon har flugit upp från Uppsala för att spendare helgen med "yours truly". Hon ska bo i mitt hus, vi ska dricka vin och elda i kakelugnen. Jag har klarat av två sprutor än så länge men snart trappar vi upp till två sprutor per kväll. Snart ser jag ut som en nåldyna. Men idag är jag en positiv nåldyna!

Kärlek och harmoni!



Alex

Ha en underbar tjejhelg och njut i stora drag! Du får skicka över alla killar hit och leka om du ledsnar på att ha dem där. Vore kul om vi hann luncha i början av nästa vecka, om du känner för det, innan ni försvinner och vi går in i babydimman. PUSS!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?