Sniglar!

För er information så "sniiiiiglar" sig tiden fram! Varje dag utan blod är en seger men de går ju så sakta. Och varje gång man går på toan så bönfaller man gud, köpslår om sin själ för att slippa se blod. För jag är alltid lika övertygad om att jag blöder. Man skulle kunna tro att alla tidigare behandlingar ger en lugn och rutin. Snarare så är misslyckande det enda jag VET hur det är. Jag vet inte om min kropp signalerar positivt, negativt eller inbillat. Jag vill bara att tiden ska gå. Låt det bli söndag och måndag lika snabbt som det brukar! Maken påstår att jag drömmer mardrömmar varje natt.

Tack för att ni finns, läser och bryr er!


moster

Tjabatjenahallå!



Jo, nog bryr vi oss alltid. Ringer inte, sms:ar inte, men tänker på dig desto mer i dessa dagar. Själv har jag kört gräsklipparen hela dagen för att få bort lite löv. Har ju ett och annat kan man påstå. Puss & Kram på er!



URL:


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Gumman.. mardrömmar också.

Tänker på dej och H O P P A S att det är er tur nu.

*´Kramar om*



URL: http://ninaruthstrom.se


Matilda

Underbara, starka, vackra Julia vi bryr oss. Jag med många, många, många fler tänker på er och hoppas. Vi hoppas innerligt och vi finns där. KRAMAR



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?