Sjuk virkning

Så sitter jag här igen. Vid köksbordet med kaffekoppen i näven och raggsockor på fötterna.
Jag har inga nyheter att presentera och inga nya tankar. Bara malande upprepningar på gårdagens tankar. Så vad gör jag?

Jag myser med vovven, dricker kaffe, bakar kakor och virkar mormorsrutor.
Joo, ni hörde rätt mormorsrutor! Det har blivit en sjuka... att virka... :)


moster

Om det kan ge någon tröst så har du en like i min dotter, dvs din lilla kusin Alexandra. Hon gillar nämligen att handarbeta, till skillnafrån sin mor. Hon stickar och virkar så det står härliga till, bland annat virkar hon sina egna mössor, vad sägs om det??



Själv har jag tagit mig hem i SNÖHELVETET!!! Det betyder att jag med nöd och näppe tog mig uppför min uppfart eftersom det kommit 2 dm blötsnö under dagen. När jag precis har fått undan LÖVHELVETET!



Om man då (enligt den förbannade Luther) ska tänka positivt, så ska man väl vara jävligt glad över att ha fått undan löven innan snön kom...

Jaa, jag är JÄTTEGLAD!!!..



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?