Mysig 1:a advent

Igår hade vi en mysig 1:a advent. Vi var bjudna till lillbror Bobbo
med sambon Sofie för att adventsfika/inflyttningsfika. Det var jätte-
-mysigt även om jag låg som en strandad val i deras liggfotölj med kräkpåsen
i näven. De hade till och med griljerat en skinka! Jag njöt av varje tugga
som sedan i sedvanlig ordning kom i retur. Men det gäller att passa på när
något går ner.

Idag ska jag till doktorn för att diskutera hur jag ska ha det med sjukskrivning
framöver. Kanske kan jag få något nytt tips på hur man behåller mat...

Jag har provat/provar:

* Att äta kex/nyponsoppa           
innan jag stiger upp               
* Åksjuke armband                       
* Postafen                                      
* Citronvatten                                
* Ingefärsvatten                           
* Att äta ofta och lite                    
* Att äta "lättspydda" saker för  
att sedan äta näringsrikt efter att
ha spytt                                 
* Promenera för att få frisk luft 

Nä! Nu ska jag pallra mig till bussen! Håll tummarna för att jag slipper skämma ut mig med kräkpåse på bussen!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag håller tummarna!

(Och så lider jag med dej. Fy fan för att spy så mkt)



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?