Matcha med raggsockor och halsduk....

Sömnig!!... och kissnödig, all the time. Annars mår jag fina fisken.
Idag har jag och vovven promenerat totalt en timme så nu tycker
vi att vi förtjänar en mysstund i köket. Jag har eldat, duschat och tagit
på mig pyjamasen. Maken gav mig en ny pyjamas eftersom jag gnällt
över att allt kliar. Han tvättade den innan jag fick den så att den skulle
vara "okliig". Fiffet med denna pyjamas är att man KAN komma undan
med att ha den utanför hemmets fyra väggar. Den består av ett par mjuka
haremsbrallisar och en lång, figursydd bomullsklänning/nattskjorta.
Till denna eminenta outfit har jag raggsockor och halsduk.

Idag har jag börjat jobba lite försiktigt. Halvtid så får vi se sen...
Det var kul att träffa arbetskamraterna igen. Lillebror (tillika lagerchefen)
sjöng en fanfar när jag kom in.
På det hela taget, en bra dag.


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Kanske kan vi matcha ihop din vad som låter som en ovanligt snygg pyjamas, med den blogawarden du fått av mig ikväll.



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?