Choklad-och bananFudge!

Gårdagen var vidrig och ångestfylld till den punkt att jag började tro att jag skulle tappa förståndet.
Jag trodde att om jag somnar ikväll så kommer jag att vakna spritt språngande galen! Lyckligtvis vaknade jag bara i morse fast besluten att skringra tankarna men helt utan vansinnes-tendenser! (Nåja, inte mer än vanligt.) Idag har jag:

* Eldat i järnspisen otaliga gånger

* Gjort förra årets julgodissucce  
"BananaFudge"

* Gjort en mäktig mörk chokladfudge
som jag bredde ovanpå bananafudgen!
Geniaaaaaalt!

* Sytt en köksgardin med spetskant.
(Förbannade symaskins-helvete!)

* Badat, kammat och blåst vovven torr

* Hämtat posten                                   

* Burit in ved                                      

Tro mig, denna lista är inget försök att vara sådär över-präktigt skitnödig utan ett sätt att hålla sig sysselsatt. Ett sätt att tillfälligt driva ut demonerna.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?