Jag sköt en säkring

Jag har under ca 1års tid fått sexistiska, rasistiska och rent äckliga historier skickade till min jobbtelefon. Jag vet att de till en början var menade till en kollega som slutat hos oss och därför har jag börjat med att påpeka att telefonen inte är i hans ägo längre. Jag har uppgett kollegans nya nummer och i mitt stille sinne tänkt att denna människa skäms ögonen ur sig när det visar sig att en ung kvinna fått hans "fylle-SMS".

Icke!

Historierna har fortsatt komma med jämna mellanrum.

Efter ett tag skickade jag ånyo ett SMS där jag klart och tydligt gjorde klart att jag inte ville ha fler "fräckisar" och jag ber honom att sluta skicka dem...

Idag när jag kom på jobbet låg det, inte mindre än, 12 SMS med äckliga historier i min inkorg. Jag kan inte ens skriva ut deras innehåll med risk för att jag fontän-kräks.

Jag sköt den berömda säkringen!
I ett färgstarkt SMS bad jag honom stoppa upp sin humor i sitt Anus eller skicka historier till någon med samma medeltida humor. Fortsättningsvis talade jag om för honom att en enda historia till räcker för att han polisänmäls! Varpå jag bad honom radera mitt nummer eller ännu hellre spola ned mobilen i toan!!

Idioten har nämligen inte kört med hemligt nummer...

Så nu får vi se om dåren vill syna mitt hot eller om han riskerar påhälsning av farbror polisen.
Men han gör inte klokt i att leka "chicken" med mig!
Djävla neandertalare!!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Fan va bra att du ryter ifrån. Jag blir så äcklad å förbannad när jag hör sånt där helvetes jävla skit. Det fr mig att minnas en patient jag hade en gång som droh fräckisar titt som tätt. FONTÄNKRÄKS



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?