Vem måste jag ligga med...

...för att få shoppa som en bloggare?!?
Skummar genom rubrikerna på blogg.se och det slår mig att folk shoppar som om de längtar efter att få delta i "Lyxfällan" och gråtande ångra sig.
Är alla bloggare blåblodiga, adliga eller släkt med Bill Gates?

Det shoppas i New York, Paris, Milano och Sveg. Människor vårshoppar, tröstshoppar och Fredagsshoppar. Jag inser naturligtvis att jag själv skriver om mina inköp, men inte på nivån
"Jag tog en liten shoppingtur och impulshandlade lite pryttlar som nu täcker hela min säng!"

Hur har människorna råd?!

F*n vad avundsjuk jag är!!

Jag vill shoppa i Barcelona och dricka bubbel till lunch!!

Kanske kan man göra en budget variant med shopping på Willys och en avslagen Zingo i bilen efteråt?!

Vem är med??

Kärlek och harmoni!


NIna

Ja tänker att blogg.se väljer lite ensidigt när de sätter bloggar på startsidan. Jag har aldrig sett en feministblogg där. Konstigt!?



Du, jag vill tacka dej för att du gjort min dag, kväll, ja hela helgen. Vilken jättefin kommentar du skrev på mitt inlägg om de gubbsjuka spanjorerna. Jag flyger runt på små rosa moln här nu.



Din blogg verkar himla trevlig. SKa kolla runt lite mer nu å sen lägger jag med största sannolikhet till dej.

Jag älskar ju lilla My.

(Cyper)kram på dej å ha en härlig helg!



URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?