Rolf.... en liten skitstövel!!

Jag är så sjukt sjuk!! Hög feber och täbbt näsa. Efter att jag satt i mig ett par alvedon började jag känna hur ofräsh jag var och bestämde mig för att duscha! Så jag gjorde min olje-massage för att rengöra ansiktet, jag lade en bikarbonat-mask, masserade hårbotten med mandelolja, vispade ihop mitt äggschampo och tvättade håret samt sköljde med äppelcidervinäger.

Det tog en stund och när jag kom ut ur badrummet var det misstänkt tyst...
Det lilla djuret som ständigt följer mig i bakhasorna var borta...

Tro det eller ej, men den lilla skitstöveln hade krafsat upp dörren till kontoret... där han inte får vara!
Slitit ner min nya kofta från soffan, laggt sig till rätta koftan och börjat mumsa i sig den!!
Det som avslöjade honom var det lilla krax-ljud som han utstötte varje gång han satte en tråd i halsen!! Han visste mkt väl vad han gjorde och började grina och tjuta redan innan jag vrålade ett skräckinjagande NEJ!!!

Sedan dess har han varit som ett litet ljus....







Kärlek och harmoni!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?