Phuh...

Idag är jag något mindre hormonstinn, dramatisk och panikslagen.
Inte minst pga gulliga Alexandras, lugna, vuxna och vansinnigt balanserade, kommentar på mitt förra inlägg. Faran är över tack vare älskade, balanserade vänner. Som honung på såren var oxå besöket av vännerna Jossan & Malin.

Inatt drömde jag om blod och tårar men efter en lugn morgon m. Roffe så är mardrömmarna förpassade till dåtid. Nu ska jag bjuda lilla mamma på Lunch!!


Alex

Heheh, jag tar ut allt vad vuxenhet, balans och lugn heter i mina kommentarer och spar absolut inget av detta till mitt pågående fönsterbågsprojekt. Ojoj, där skulle du kunna beskåda total frånvaro av samtliga ovanstående. Jag är nästan stolt över min förmåga till melodramatik och ursinne :) Glad att höra att dagen bjuder på lite mindre ångestkryp.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?