Upp som en sol och ned som en... ledsen pankaka

För en stund sedan skrev jag om min egen ångest och att jag kan bära den
med hjälp av ett fåtal personer. Att jag kan vara lycklig mitt i sorgen.........

...å såklart blev jag ledsen när jag tryckt på "Spara och publicera"-knappen.
Började med arbetet att älta och grotta ned mig i ledsamma funderingar.
Men det är väl som det ska va´antar jag. Jag känner mig urstark ena stunden
och liten å ledsen i den andra. På något förbannat sätt går livet vidare.

Positivt är dock att jag har min blogg som en ventil.
Precis som Bambi kommenterade så gulligt i det tidigare
inlägget så är det skönt att skriva av sig. Man sitter liksom
gömd bakom laptoppen och vågar censurera mindre.

Bambis blogg föll jag för iom detta inlägg som genererade 155
komentarer och placerade henne i den dagliga dosen av kloka
bloggar som jag unnar mig varje dag. Hon har en mjuk framtoning
men är skarp och kvick i samma veva. En bra mix av gemytlighet
och välformulerade åsikter. I love it.


♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Tusen tack! Vilka fina ord! :)



URL: http://bambi.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?