Många nya läsare till min lilla blogg

... tack vare Nina som skrev så vackra ord om mig i sin välbesökta blogg!!
Å så glad ja´blev!! Välkomna alla nya, hoppas jag kan leva upp till orden!

Här hittar ni mitt gorm, kantat med lite Lull-Lull och Rosa Fluff! Ena dagen
förklarar jag krig mot patriarkatet, minigolf eller min egen symaskin, för att
i nästa stund överösa er med bilder av tvivelaktig relevans och kvalité.
Korniga bilder föreställande min vovve Rolf, bakverk eller hemmagjort schampo.

Ett inlägg kan handla om sorgen över misslyckade IVF-försök och längtan efter
barn, medan nästa handlar om snubbel och tips på tillmälen att ropa till medtrafikanter...

Kort sagt, jag är konsekvent inkonsekvent och står för det.
Om ni störs av mitt gormande så surfa vidare och kom igen en annan
dag, då kan ämnet vara inredningprojekt eller en lista över mysiga
vampyr-filmer... Man kan aldrig veta med mig.

Kärlek och harmoni!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hoppas du får många nya läsare. Annars är det många som missar mycket.

Kärlek!



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se


♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Det låter som en härlig blandning :)



Jag har till och med börjat prenumera på din blogg!! :)



URL: http://bambi.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?