I rättan tid

Precis när jag bestämt mig för att negga ytterligare någon dag kommer ljusningen.
Denna gång i form av rara Matilda, som utan förvarning erbjöd mig en ny design
a´la sommar!! Kan man bli annat än glad när man tittar på vad hennes begåvade
och flinka händer åstakommit "bara på kul"?? Mitt humör lyftes. Sedan frågade
hon om jag ville ha en sån där "BloggLoving-knapp" och fastän jag har dålig koll
på Bloggloving så hojtade jag ett glatt JA! (Om man nu kan hojta glatt via SMS...)

Kloka Nina och älskade Alex kommentarer till mitt smärre utbrott igår lindrar oxå.
I love you guys!!

Kärlek och harmoni!


Matilda

Vad bra att du gillar den! Det är bara att säga till om du vill ha något ändrat :) Jag är glad att jag kan hjälpa på något litet sätt. Kram kram kram på dig!



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?