Bränna pengar...

Jag har varit dålig på att följa valdebatten och missade
således när Gudrun och FI brände stålar.
Jag är hjälplöst efter i debatten kring detta som jag
inte hunnit sätta mig in i. Spontant blev jag såklart
förbannad men jag tvekar ändå...
Jag tycker att tillfällena är få då man kan anklaga
Gudrun för att vara klantig och oaktsam.

Om ni, liksom jag, är konfunderade och förvirrade
rekommenderar jag att ni kikar in på Ninas blogg.
Klokt och opretentiöst för hon fram argument som
kastar ett annat ljus över debatten. Även om ni inte
håller med henne så är argumenten välskrivna och
vinkeln (om inte ny så) fräsch!!

Jag köper dock hennes argument och lyfter på hatten.

Tur att jag har blogg-vänner som hänger med och kan
upplysa mig när jag missat något viktigt!

(Det är inte första gången hon påpekat något jag missat
vilket resulterade i ett inlägg från min sida :)

Kärlek och harmoni!!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Du är ju för rar.

Gött att du lyfter på hatten haha. Det är jag inte bortskämd med.



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?