Skrubba, skrubba, skrubba, skrubba bort din sura min...!


Världens underbaraste Kroppsskrubb!

...får du om du blandar ca 2dl strösocker och rapsolja.
Rör ihop till smulig massa, droppa ev. i några droppar Rosmarinolja
och skrubba dig till ett leende på läpparna!!

Denna skrubb "tar" bra (dvs avlägsnar döda hudceller) bättre än något jag provat tidigare!!
Sockret binder fukt (till skillnad från salt) och oljan gör dig mjuk som en bäbis-rumpa!!

Skölj bort sockret men tvätta inte bort oljan och torka dig försiktigt.
Ingen mjukgörande behövs efteråt och min hud har ALDRIG varit så len!!

Prova och låt mig veta vad ni tycker!!



Kärlek och harmoni!


Ninjakossan

Har blandat till en burk och testat en gång, och jag vet inte riktigt om jag blev lenare, men det kändes bra och fräscht att det inte är konstigt kemikalier i. Dessutom rakade jag benen innan jag använde den, och tack vare oljan kliade inte benen som de gör annars!



URL: http://www.ninjakossan.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?