mineral make up - täckande,naturligt spackel!!

Fick mina mineral make up-prover idag!



Flera foundation-nyanser, rouge, consealer och puder!
Men kan verkligen pulverbaserad make up täcka??
Avgör själva! Här kommer före-och efterbilder där all make up,
utom mascaran, är mineral make up!
Jag valde den ljusaste nyansen på denna efterbild. Ska
prova resterande en annan dag!!


Före!!!


Efter!!


Kärlek och harmoni!


Anna

Mitt hår blir strävt av ägg! Ska testa bakpulverslush och se om det blir skillnad.



Banan och olja som alternativ till balsam var en marddröm, fick inte ur all banan. Hädanefter tar jag bara olja, citron och honung och gör inpackning med en gång i veckan! Sedan silikonfritt balsam efter bakpulvertvätt vid andra tillfällen.



URL:


Julia

Anna: Joo, jag vet. Med ägg blir det lite strävare, även för mig. Men mitt hår är av kvalisorten som behöver lite stadga så ägg är perfekt för mig. Jag är heller inget fan av varken banan eller olja som balsam. Jag kör på sillikonfritt balsam jag med eftersom mitt hår lätt blir fett. Den där inpackningen ska jag dock prova. Jag varierar vanligtvis mellan ägg och bakpulver som schampoo. Tack för din kommentar! Välkommen åter!



URL: http://aliaslillamy.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?