Jag, en djävla sunkråtta!!

Kom-ihåg-lapp att klistra på min dj*vla näs-dj*vel:


"Om du vill känna dig snygg
 och fräsch... Gå inte på stan
 i grov-kängor, urtvättade
 leggingsoch med
 långkalsongerna
framstickandes vid vristerna.
Inte sexigt alls!"


Jag blir så trött på att känna mig tråkig, praktisk och allmänt ogenomtänkt!!

De flesta, ALLA andra var så där chict fredagsfina och piffiga. Själv tog jag bara på mig gårdagens kläder och åkte till jobbet...
Med den filosofin kanske det inte är något mysterium att jag kände mig som ett kantstött äpple som ingen vill ha... ett kantstött, maskätet äpple!
On the bright side: Så kommer en fredagsmysig make hem ikväll med en pizza, goda vänner och ett gäng lush-produkter som jag längtar efter att prova!!

Imorgon ska jag f*n vara dj*vla hetast i stan!!

Kärlek och harmoni!!

 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?