Evil Poo...

Hörde ett upprört tjut i hallen och rusade ut för att utröna vad som hänt. Såg framför mig hur en jättevarg hade brutit sig in och attackerat Rolf (11 veckor gammal valp) eller hur galna katt-tantens katter försökte göra lunch av honom. Jag menar alla vet ju att katter är evil och om de vill lätt forcerar vår dörr...

Har jag nämnt att jag inte är kattmänniska?

Hur som ( det var ju valpens tjut som var dagens ämne ) så rusade jag mot hallen och finner lille Rolf i full färd med att jaga sin rumpa medan han ylar som en varg!! Nåväl, åtminstone en
 "wannabe Varg". Förskräckt försöker jag se vad som enligt hans tjut bör vara en potentiell dödsfara (i hans röv) och upptäcker
en liten bajskorv som hänger i pälsen och luggar honom i röven!!

Jag borde kanske inte tycka synd om den dumme lille jycken. Men med tanke på att han faktiskt försökt träffa sin lilla "bajs-låda", innan det traumatiska hände, så gav jag honom lite kärlek medan jag hjälpte honom att bli av med "the evil poo"!

Rolf gav "bajs-lådan" en blick som om det var lådans fel att han överfallits av bajskorvarnas dödspatrull och trippade iväg.

Kärlek och harmoni!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?