Vecka 10

Jag fortsätter frukt-jämförelsen och meddelar att det bor
två stycken plommon i min mage denna vecka. Alla deras
små organ är i princip på plats och ska bara utvecklas färdigt
och bebbarna ska växa på sig storleksmässigt förstås. Hur
skulle det se ut om jag födde två små plommon om trettio veckor?!

Bebbarna kan nu visa vad de tycker om olika saker genom att sparkas
och röra på sig. Det är inget som jag känner än men snart så!
Anlag till mjölktänder bildas denna vecka liksom ytterörat och leder.

Det jag längtar mest efter är att bebbarna ska börja kunna HÖRA mig.
Då ska jag sjunga för dem så ofta jag kan. Maken planerar vilken musik
vi ska spela för dem och kollar blocket efter en tvillingvagn.

Just nu är min största önskan (förutom friska och välartade barn) att få
fira jul utan att åka in å få dropp, utan konstant illamående och att den
mammaklänning jag beställt kommit fram så jag får känna mig fin.



Mormor

Julia ha egna kläder så länge du kan,mammakläder hinner du bli less på KRAM.



URL:


Alex

Nja, skulle faktiskt säga precis tvärtom: njut av mammakläder nu i början när det känns kul att ha dem. Tids nog kommer du att vara less på din stora kroppshydda och hett önska dej komma i dina vanliga kläder igen. Puss på bebbarna.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?