Jordgubbar

Jag gillar att jämföra mina små bebbar, storleksmässigt, med
olika bär och frukter. Förra veckan hade jag två krusbär i magen
och i veckan sägs de vara lika stora som jordgubbar!
2,3-2,7mm långa från huvud till stjärt och med (förhoppningsvis)
tio tår och tio fingrar... var!! Vid det här laget kan de förnimma
att jag stryker över min (groteska) mage. Jag måste börja ta bilder
och lägga ut!! Ni kommer aldrig tro det för än ni ser det :)
Folk i min närhet har börjat reagera på min ljuvligt putande mage.
Visst, jag hade ju lite putig mage innan med det här är ju löjligt!

Jag kräks i vanlig ordning men känner mig lugnare kring det.
Jag har väl vant mig, men framför allt så tror jag att det hjälper
att vara hemma. Få äta i sin egen takt och slippa försöka dölja
kräkningar för nyfikna kunder. Det gör inget att jag kräks upp
frukost och lunch när jag är hemma och kan borsta tänderna
efteråt eller duscha om jag blir svettig.

I en vecka har jag vetat att jag bär tvillingar!!!
Det känns lika nytt, sagolikt och spännande som första dagen.

Som ni märker är jag positiv idag...
En femtontimmarsnatt kan göra underverk!!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Vilket positivt härliga inlägg. UNderbart med jordgubbar i magen.

Ja ut med bilder nu! Vill se!



Jag har mailat dej precis.



Kram



URL: http://ninaruthstrom.se


Måniika Morén Burström

Jamen alltså. Jordgubbar som är mellan 2 och 3 millimeter långa är ju helt enkelt för små. Hur ska man ens orka plocka än mindre äta en liter? Visst måste du ändå mena centimeter? Inte ens krusbär är ju så små.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?