Har jag gått sönder??

Det kan vara något fel på mig. Man vet aldrig så noga...
De två senaste dygnen har jag varit vaken 4-5 timmar och
sovit resten. Kanske har jag gått sönder av alla kräkningar?
Jag är liksom inte mys-sömnig utan utslut, djävla as-trött!

Barnmorskan tyckte att det var läge att ta lite prover om jag fortsätter
så här några dagar till. Men efter att ha sovit till och från sedan klockan
14.00 igår så hoppas jag på en piggare My idag.


The Mummy

Kanske är det så att några år av påfrestningar med försök och misslyckanden och finns med i den trötthet du känner nu när du äntligen kan slappna av lite? Vi som följt med i processen kan kanske känna av en miniportion av ditt sätt att reagera. Din farmor som var en vis (nåja på sitt sätt i alla fall) kvinna sade att "den som sover syndar inte". Så sov du vidare så länge du tillåts. Du kommer helt säkert att behöva alla krafter framöver. Livet kommer nämnligen aldrig att bli sig likt!



URL:


Alexpalex

Tänkte precis detsamma som modern ovan: sov medan du kan! Om några månader är det inte så skönt att sova med stormagen, och sedan är det bara några månader till och så ska du sitta vaken och agera mjölkkran nätterna igenom. Jag säger inte NJUT, för det vet vi vad vi tycker om den uppmaningen, men SOV iallafall. Men om du inte orkar med en snabbsnabb träff endera dagen så kanske jag sprutar kallvatten på dej för att hålla dej vaken. Saknar!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?