Det är slitsamt att frysa

Fredagkväll. Efter en synneligen "kräkig" dag.
Jag är inte ens säker på att jag kräkts färdigt för
dagen men förmodligen åtminstone för stunden.
Idag har jag inte fått behålla någonting, förutom
några glas mjölk, och ändå känner jag mig lyckligt
lottad. Det som är jobbigast är inte kräkningarna
längre, utan att de för med sig att jag fryser.

Vi har ny bergvärme och 24,5 grader varmt i huset
men för mig känns det som 17 grader. Det känns
som vintern i min första lägenhet då jag sov i långkalsonger
och mjukisdress! Det är slitsamt att frysa.

Annars är jag rätt nöjd med min fredag. Flera julklappar
blev klara, Roffe fick följa mamma hem och maken
lagade stekta nudlar med wokade, färska, grönsaker.
Dessutom har jag beställt ett par klänningar och en baddräkt
som ska rymma min snabb-växande mage. Hoppas jag
hinner få dem innan jul för annars har jag typ inget jag ryms
i... förrutom vårt fyramannatält men det känns föga inspirerande.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?