Visst får man vara osympatiskt tjurig ibland...?

Ibland, men bara ibland, får jag en enorm längtan efter glamour.
Ett finare ord för konsumtion... Fy på dig LillaMy! Jag går runt och
inbillar mig att jag förtjänat att skämmas bort.

Jo, för de högre makterna har ju inget annat för sig, ingen annan
stackare att skämma bort...
*Läses med snustorr förnumstig röst*

Borta är tankarna på svältande barn, naturkatastrofer och andra
rysligheter. Här är det jag och BARA jag som gäller! Vältrar mig i
ursäkter att överspendera... Tänker att "inte ett plagg i min garderob
har kostat mer än en femhundring" alltså har jag rätt att önska
och tjura över det jag inte kan få...

Tjura!! Det är djävligt osympatiskt när man har fler klänningar än
man hinner använda och bor i sitt drömhus med mannen i sitt liv.
Jag borde glädjas över att jag hittat en ljuvlig kappa för 300 spänn
på rea och stutsa av munterhet över den prickiga klänningen jag fann
på loppis i sommar!!

Realitycheck.NU!!

Jag har det jättebra och förtjänar inte att skämmas bort mer än någon annan!

Ska bara surfa in på tradera och tjura över klänningen jag inte bör/kan/har råd med att köpa...

* Har jag nämnt att det kostar 2500kr att kastrera en vovve?? Nu vet ni!*





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?