Tillsammans... skapar vi en positiv revolution!!

Överksriften kan tyckas kryptisk när jag går här hemma
och mår rövigt. Men jag vill förändra och bli glad! Denna
utmaning handlar om att visa sig själv och andra lite ömhet.

Jag utamanar er alla att:

*INTE säga ett ont ord om era egna kroppar på en månad!
Inget "Min rumpa är för stor" eller "mina bröst är för små". Har
ni inget bra att säga så knip näbb.

* Lista 3 saker ni tycker om med er kropp!                         

* Ge en oväntad komplimang till en okänd person!            
Aldrig blir man väl så glad av en komplimang som man blir när
den kommer från en främling. De hade ju inte behövt ge sig till
känna, liksom! Man blir oxå oväntat glad när man vågar ge en
komplimang till en främling.

* Ge din kropp något lyxigt denna månad!                        
Det kan vara allt från en spabehandling till ett fotbad i hemmets
lugna vrå eller en god lunch med en vän.

Ni vackra gudinnor där ute, ge er själva lite kärlek!


Josefine

Härlig läsning Julia! Du är klok... kram!



URL:


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Härligt inlägg!



Nu låter jag väl som ett prekto, men allt det där förutom listan gör jag regelbundet.

Bara för det ska du få listan här å nu också. Jag är förstås nöjd med mer saker än bara tre, men de tre bästa är nog hjärnan för att den har jag så god användning av. Mina armar för att de är bruna, fräkninga, starka och fina. Min röv för att den är så skön att sitta på. Ibland säger jag att den är för platt men det menar jag egentligen inte.



Din lista?



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Pr*Ä*kto menade jag förstås



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?