Rolf, en gnällspik!

Guuud va´less jag blir på att Rolf sitter ute på altanen och tycker synd om sig själv!!
Han älskar att vara ute. (Utom när det regnar, då sitter han på bron, ser sur ut och väntar på att jag
ska hämta posten så han får gå in!)

Har satt fast honom i ett jättelångt koppel, han kan springa nästan fritt, det är sol och vind som blåser, på altanen finns mjuka kuddar och skugga och runt om i träden finns skator att skälla på.
Vatten har han så det är inte synd om honom. Ändå sitter han så nära altandörren han kan komma å tjuter övergivet och när jag går dit tittar han förebrående på mig. Han vill vara där jag är, helst PÅ mina fötter med fara för liv och lem. Råkar jag trampa honom på svansen (för att han sitter PÅ mina fötter) så skriker han i högan sky och ser på mig med ögon som säger:
"Du kunde ha dödat mig din djävel!"

Så han får vara kvar där å tjuta bäst han gitter!!







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?