Ni får kräkas på mig!!

...för jag inser hur överdjävla präktig jag låter!! JAG skulle kräkas på mig!!
Men jag steker äpplen i kanel, ingefära och råsocker. Tanken är att jag sedan ska frysa dem och ta fram dem en kall vinterdag. Kanske kommer vänner pulsande och utbrister:
"Var det inte äppelpaj vi kände doften av?"

"Jovisst" ska jag säga och bjuda in dem på skållhett kaffe och äppelpaj. Vi ska lyssna på elden som sprakar och berätta hur mycket vi tycker om varandra. Såå enkla är mina drömmar!... och möjliga!
Släng in en bebis på köpet så är det taget!



Alex

Jujju, vet inte om du kollat din Fejsbuuk, men jag har varit tvungen att lämna återbud för torsdag och Sofie föreslår att vi skjuter upp till nästa torsdag istället. Hoppas ok, annars har jag sagt att ni hemskt gärna får ses utan mej nu på torsdag. Pusipusi.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?