Dela glädje

Måste dela med mig av min glädje!!!
Den hotar spränga mig annars!!

Fick detta vykort, i emaljerad plåt, i brevlågan idag!!


...och när jag vände på det:


Min lycka och tacksamhet känner inga gränser!!
Tänk er att ni har de bästa bröderna i hela världen, att dina bröder är dina bästa vänner. Lägg sedan till att de hittar sagolikt kloka, roliga, vackra kvinnor innifrån och ut. Tänk dig sedan att dessa två kvinnor vill vara dina vänner. De vill festa, mysa och filosofera med dig! Tänk vidare att de skickar ett emaljerat vykort till dig som antyder att de tycker lika mycket om dig, som du tycker om dem!! Kan ni tänka er in i det??!
DÅ kan ni tänka er hur glad jag blev över denna tavla/vykort/hälsning!!

Som grädde på moset har de efter konstant peppning begett sig till loppis och förärat MIG med sitt första fynd!!
Tack älskade, älskade vänner!! Livet vore allt bra fattigt utan er!!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan



URL: http://blogg


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Försöker igen...



....vilka härliga svägerskor. Kortet var ju hur snyggt som helst.

Klart det gillar dej. Hur kan man inte?



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se


Matilda

Vad roligt att du tyckte om det kära du. Det är med all kärlek vi skickade det. Och ja, jag tycker jätte mycket om dig och Sofie också! Som Nina skriver, hur kan man inte?

KRAM



Ps: Ursäkta den otroligt fula handstilen, men till mitt försvar var det inte lätt att skriva med en halvtjock penna på en inåtrundad yta;)



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?