Någon som kan lära mig en "regn-dans"?

Jaa, ja...jag vet. Jag är en partypooper!! Men jag längtar efter regn.
Försvinn dumma sol, omfamna mig regn!!
Jag menar inte att vara en surmule, men jag tycker solen för med sig en massa krav.

När solen tittar fram på våren ska man vara lycklig, full av energi, kär, sprallig och man ska gärna gnola en stump medan man med käcka steg "hoppsar" fram i livet.
Jag är lycklig och kär men jag har oxå sorger. Regnet passar bättre till mitt sinnestillstånd.
Ge mig ett rejält regn, en mulen himmel, klar luft och ett rytmiskt smattrande mot taket och jag lovar er att jag ska gnola mitt ledmotiv medan jag hoppsar fram. Regn tar bort pressen och låter mig vara mig själv.

Vilken tur att jag varken är gud, häxa eller indian, då skulle nog många soldyrkare hata mig :)
Jag kanske skulle byta karriär och bli regndansare!!
Vilken vacker titel!!...regndansare!!
Men visst, jag unnar er alla sol i sommar. Bara jag får några dygns regn så är jag nöjd.

Kärlek och harmoni!


Therese

Hej. Jag har kanske varit härinne och snurrat förr men måste säga att jag gillar din presentatoin av dig själv skarpt. Jättehärlig och udda...på ett bra och härligt sätt.



URL: http://www.krokkofin.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?