Att blogga eller inte blogga.... Vådan av att vara innehållslös

What to do??
Jag hade lovat mig själv att denna blogg inte skulle handla om mitt vardagsliv, ni (just nu noll personer) som läser detta skulle inte tvingas genomlida bilder på mina "outfits". Missförstå mig rätt, det finns människor med en sådan stil att man finner det underhållande att smyga in och se hennes outfit. Som min (soon to be) svägerska som alltid är på kornet. Hennes outfis är enkla, snygga och personliga. Hejja världens snyggaste M!!

Men vad har ni för intresse för mitt vita urtvättade linne och oformliga pyjamasbyxor frågar jag mig?? Eller "Dagens outfit: otvättat hår i tofs, en socka av varje färg, munkjacka å tiiiiiights!" Där blir det inga trumpetfanfarer minsann. Inte heller intresserar ni er för min lunch (grönt te, en nektarin och en snus - breakfast for champs!) eller det faktum att jag brottats med tvättmaskinen idag. Då uppstår denna något prekära fråga: Om jag inte har något vettigt att förmedla, ska jag då blogga??

Om ni kikar tillbaka på detta inlägg så kan ni förfasa er över bristen på innehåll. Jag min egoistiska kvinna har alltså skrivit ett helt innehållslöst inlägg bara för att jag är sugen på att blogga!! (Eller i sanningens namn, även för att jag inte vill hänga tvätt.)

SKÄMMES TA MIG FAAAN! Jag borde förbjudas eller åtminstone få en sten i skon idag som straff!

Till min oförställda lycka så finns det mig veterligen ingen bloggpolis och med tanke på antalet läsare så misstänker jag att ramaskriet låter vänta på sig även från er. Jag går alltså fri, kan upphäva ett mullrande skurk-skratt (dessa är jag förnämlig på att upphäva) och fortsätta blogga om ingenting. Muahahaaaaaaaaa!!!!

Ni kanske tycker att jag ska ta mitt ansvar, stoppa en sten i min egen sko och radera hela detta inlägg. Men då känner ni inte mig. Ett litet oansenligt, visserligen brottsligt innehållslöst,inlägg är inget som tynger mig särskillt länge. Speciellt m. tanke på att jag kämpar mot tristessen och, om så bara för en stund, har vunnit!!
Tack för denna gång! Muahahahahaaaa!!!


Sofie

Julia, du är rolig du :-) Om du fortsätter blogga om det du gör nu, så kommer du få MÅÅÅNGA läsare tror jag. Det är skitskoj att läsa om det du skriver om...vad det nu är...(???). Jag kommer vara stammis på din blogg! Kram



URL: http://sofiesilwer.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?