Svamppsykos...

"Har du sett herr kantarell, med sin hatt på naacken..."

Imorgon bär det av till ett kärleksmöte med herr kantarell!!
Jag ska plocka dem alla!!!
Förhållandet mellan mig och Herr Kantarell är en passionerad affär... men vi träffas bara en dag per år, på hösten. Sedan ligger han i frysen till det behagar mig att ta fram och njuta av honom...

Åååå.... hans delikata stam och perfekta hatt!!

Det är en fantastisk dag att se fram emot. Att springa med näsan i backen, konstant snubblande och var inte maken med skulle jag förmodligen vimsa iväg för att aldrig höras från igen.
Med mitt temperamen och med tanke på tidigare inlägg så tror ni kanske att skogen genomljuds av illvrål varje gång jag träffa på min vän...
Men där tar ni miste. Jag ger inte från mig så mkt som ett pip utan sätter mig ner, tyst som en mus och plockar snabbt och girigt för att inte uppmärksamma mina vänner på mitt fynd.
Är alltså groteskt missunsam och vill ha alla kantareller för mig själv!!

"Har du sett Herr Kantarell uti Junibaacken..."
Kärlek och harmoni!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?