Kul kille!

Jag tjatar ju ofta om mina möten med vampyrtanterna...
detta är dock ett inlägg om en trevlig och kul prick... (and also a little stupid)
han handlade i godan ro, var glad och trevlig.

Jag - "Ska jag märka fakturan med något namn?"
Han - "Jaa, jag heter Jesper"
Jag - Är du den enda Jesper på din arbetsplats, så att dina chefer vet vem som handlat"
Han - Näe, den andra heter Jörgen.

Fniss fniss fniss och gapskratt!

Denna dag då få saker gått min väg och jag är lite deppig förgyllde detta hela dagen!!
Tack Jeppe för ditt gulliga och roliga resonemang. Fast du inte känner mig så försökte du ändå vara rolig!...eller?
En glädjens ängel!
Säger som min älskade far: "Fanns det fler som du behövdes det inga fler"

Kärlek och harmoni!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?