Följande impulser undertrycktes idag...

* Att göra en "King Kong" på otrevlig man... Dvs vråla med en röstvolym som en mindre orkan, som lämnar honom chokad, slemmig av spott och bortblåst. Sedan ta ut min ilska på oskyldiga skyskrapor och flygplan.
Jag höll inne med den impulsen... men svara mig på detta: Om hans oförskämdheter fick en sådan reaktion, skulle han då tänka sig för nästa gång??

*Köpa Korsstygns-grejor för sista 100-lappen... Misstänker att maken då skulle göra en "King Kong" på mig! 
-Tyvärr älskling, du får äta kex till middag i veckan för jag vill brodera.....
-Vadå "aldrig broderat förut", det är ju nu jag känner en dragning till korsstygn och inte tidigare...
Efter den ordväxlingen misstänker jag att primal-vrålet kommer och inte långt efter, regnet av spott och fräs :)

*Vika mig dubbel av oförställd munterhet när jag såg en surkart på en åkgräsklippare.
Killen var inte en solstråle som skuttar upp på morgonen, nyfiken på vad dagen ska bära med sig.
Han kläs nog inte på av fåglar heller och han kan inte ha fått sin favorit frukost serverad på sängen. Snarare en ståmacka utan skinka och en kopp micrat kaffe... Han såg så sur ut att jag tänkte att han måste ha övat på sin min länge. Jag höll inne med skrattet eftersom jag anar att han inte skulle uppskatta ett klingande skratt på sin egen bekostnad.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?